brzdový kotouč NG, Honda Silverwing 600i (SW-T 600) FJS600 01-10 [PF01]

Kód: 1656
Značka: NG
2 505 Kč
doručení do 5 dní
Můžeme doručit do:
8.11.2024
Možnosti doručení

NG 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Jako jeden z mála výrobců poskytuje NG BrakeDisc všechny brzdové kotouče se schválením KBA, a proto je lze bez dalšího používat na veřejných komunikacích. Všeobecné provozní povolení od Federálního úřadu pro dopravu motorových vozidel (KBA) je dodáváno s každým brzdovým kotoučem.

OEM verze má stejné rozměry jako originální brzdový kotouč. U některých modelů se však může design lišit.

  • Silniční schválení od Federálního úřadu pro motorovou dopravu: ano
  • Vnější průměr: 276 mm
  • Vnitřní průměr (zásuvka): 144mm
  • Tloušťka: 5,0 mm
  • Otvory: 6
  • Průměr dírky: 10,5mm
  • Typ: Standardní

    přidělení vozidla pro brzdový kotouč NG204

    HONDA
    CBR 125 R 2003-2009 (přední)
    CBR 400 R NC23 1986 (přední)
    VFR 400 1987-1988 (přední)
    VFR 400 RG NC21 19400 (přední) ZFR9180 (přední)
    VFR9160 přední)
    CB 500 1989-1990 (přední)
    CBR 600 F 1987-1990 (přední)
    CBR 600 F 1991-1994 (přední)
    CBR 600 F2 1991-1994 (přední)
    Stříbrné křídlo 600 SC0CB (přední)
    SC052 2003- Nighthawk 1983 -1985 (přední)
    NTV 650 Deauville 1998-2010 (zadní)
    SLR 650-SX Vigor 650 1996-1999 (přední)
    NTV 680 Deauville 2006-2012 (zadní)
    F04CB906 SC-
    1CB 7006 VF 700 S 1984-1985 (přední)
    CBX 750 F 1983-1988 (přední)
    VFR 750-FJ 1986-1987 (přední)
    VFR 750 FJ 1983-1985 (přední)
    XLV 750 R 1983-1987 (přední)
    PC 800 Pacific Coast 1998 (přední)
    Big One Superfour 1994-1996 (vzadu)
    VF 1000 F 1984-1988 (vpředu)
    VF 1000 R 1986-1987 (vpředu)
    CB 1100 F 1983 (
    vpředu) VT Shadow Ace Aero C2 C3
    1980-1999 X495-1909 2003 (zadní)

    TRIUMPH
    Tiger 900 1993-1998 (přední)
 
E-značkaČlánek má testovací číslo platné v rámci Evropské unie.

Doplňkové parametry

Kategorie: Brzdy
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: