brzdový kotouč sada, NG Wavy Oversize, Yamaha T-Max 500 (-2011) přední + zadní
Kód: 1782Detailní popis produktu
Jako jeden z mála výrobců poskytuje NG BrakeDisc všechny brzdové kotouče se schválením KBA, a proto je lze bez dalšího používat na veřejných komunikacích. Všeobecné provozní povolení od Federálního úřadu pro dopravu motorových vozidel (KBA) je dodáváno s každým brzdovým kotoučem.
S vnějším průměrem 298 mm jsou přední brzdové kotouče o celých 31 mm větší než původní brzdové kotouče. Součástí sady jsou také potřebné adaptéry brzdových třmenů včetně montážního materiálu. Zadní brzdový kotouč má stejné rozměry jako originální brzdový kotouč. Vlnitý design vede k lepšímu samochlazení kotouče a tím snižuje opotřebení a blednutí brzd. Cena/výkon perfektní!
Před nákupem zkontrolujte počet montážních otvorů ve vašich brzdových kotoučích nainstalovaných na vozidle!
Přední brzdové kotouče:
S vnějším průměrem 298 mm jsou přední brzdové kotouče o celých 31 mm větší než původní brzdové kotouče. Součástí sady jsou také potřebné adaptéry brzdových třmenů včetně montážního materiálu. Zadní brzdový kotouč má stejné rozměry jako originální brzdový kotouč. Vlnitý design vede k lepšímu samochlazení kotouče a tím snižuje opotřebení a blednutí brzd. Cena/výkon perfektní!
Před nákupem zkontrolujte počet montážních otvorů ve vašich brzdových kotoučích nainstalovaných na vozidle!
Přední brzdové kotouče:
- Silniční schválení od Federálního úřadu pro motorovou dopravu: ano
- Vnější průměr: 298 mm
- Vnitřní průměr (zásuvka): 132mm
- Tloušťka: 5,0 mm
- Otvory: 6 Průměr otvorů: 8,5 mm Typ:
Tvar vlny Zadní brzdový kotouč: - Silniční schválení od Federálního úřadu pro motorovou dopravu: ano
- Vnější průměr: 267 mm
- Vnitřní průměr (zásuvka): 132mm
- Tloušťka: 4,5 mm
- Otvory: 6 Průměr otvoru: 8,5 mm Typ: Zvlněný tvar
vozidla Přiřazení pro nadrozměrnou sadu kotoučových brzd NGKITTMAX2012
YAMAHA
T-Max 500 2004-2011
Článek má testovací číslo platné v rámci Evropské unie.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Brzdy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář